Dag.10.: Baltimore - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.10.: Baltimore - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.10.: Baltimore

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

20 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Baltimore

Vandaag hebben we 2 steden bezocht. Eerst in Washington naar het honkbalstadion van de 'Nationals'.

Wat een geweldige tour. De man die ons deed rondleiden wist heel veel over de historie van de club te vertellen. We hadden allebei niet gedacht dat deze club zo groot was.

We hebben echt heel veel gezien. De rondleider had vorige week zelf de tour bij de 'NYY' gedaan. Even met hem over gehad. Hij vond het zelf ook niets. Maar deze tour was geweldig. Alles gezien en ook overal foto's mogen maken. Op het einde van de tour, mochten we zelfs een bal in de 'bullpen' gooien.

Frank had duidelijk meer talent dan ik. maar tijdens de tour hebben we dus alles gezien: kleedkamers, dugout, presidential room, alle verdiepingen van het stadion en als laatste natuurlijk de tour. We waren maar met 4 mensen. De Amerikanen die met ons mee liepen waren ook behoorlijk honkbalgek. Zij vroegen de juiste vragen.

Na deze leuke rondleiding zijn we naar 'Baltimore' gereden. Normaal 1 uur...nu bijna 2 uur. Ze waren overal aan de weg aan het werken.

Eerst hebben we Baltimore rondgelopen. Uiteindelijk naar de honkbalwedstrijd tussen de 'baltimoren Orioles' en de 'Texas Rangers'. Ook dit keer verloor de thuisploeg met twee tegen nul.

Wel voor het eerst meegemaakt dat een speler en 4 inningen later de coahc het veld werden uitgestuurd. Het was een 'Luinige'-show van de schieds.

Het was ook helemaal niet druk in het stadion. Dat was erg jammer. Morgen hebben we een wedstrijd bij de 'Phillies'. Dan meer geluk?

Na de wedstrijd hebben we nog in een kroeg gezeten en daarna snel naar huis. De wekker gaat weer om 8.15 uur.

• 21 Augustus 2010 - 06:01

Jeroen:

Goedemorgen,
    Ja Niels, je moet toch echt een keer met een uit-shirt gaan kijken om de thuisclub te laten winnen.
    Maar dan ff wat anders:
    Voskamp is verkocht aan Sparta en wat denk je: gister eerst wedstrijd in de basis en meteen in 22 minuten 3 goals.
    Maar dat was nog niet alles. In totaal scoorde hij 5 goals de eerste helft en nog 3 in de 2e!!
    Dus 8 goals in een wedstrijd, hoop dat Helmond er een paar miljoen voor gevangen heeft, maar dat zal wel weer vies tegenvallen...
    Groeten.

• 21 Augustus 2010 - 06:06

Niels Habraken:

Ik ben er ook bang voor dat het geen miljoenen heeft opgeleverd. Ik ben nu de samenvatting van Helmond aan het kijken. maar ook zonder Voskamp winnen WE van een na-competitieconcurent.

Maar....die 8 goals....wel knap van hem. Denk dat het meer over Almere FC zegt :)

1/6 wedstrijden hebben we zien winnen in de USA. Hopelijk morgen de Phillies wel de overwinning :)

• 21 Augustus 2010 - 11:22

Rooie: