Dag 20: Miami en Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag 20: Miami en Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag 20: Miami en Miami Beach

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

07 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag een hele dag in Miami en omgeving geweest. We hebben eerst uitgeslapen, want Miami is onze paar dagen strandvakantie.

Dus dan mag je wat rustig aan doen. Rond half 11 zijn we naar downtown Miami gereden. Eerst even ontbijten bij het Hardrock Cafe. De laatste van deze vakantie! Maar het eten viel hier toch wat tegen. Hier in Miami gaat alles op zijn Cubaans. Dus er zat veelsteveel (ja..wel..beetje Brabants er tussen) olie op de taco's. Hele dag last van gehad. Maar ja...wel een t-shirt gekocht. Morgen komt de koffer om alle shirts mee terug te nemen. Want Miami staat ook bekend door CSI. Dus ook daar nog een shirt van gekocht.

Daarna zijn we met de auto door downtown Miami gereden. Hebben een hoop dingen gezien. Oude gebouwen, de gebouwen van Miami Vice (wie is er niet opgegroeid met deze serie) Grote wolkenkrabbers met een palmboom en bubbelbad in het midden van het gebouw. Dat hebben we in Budel nog net niet.

Nadat we daar alles gezien hadden, was het toch echt tijd voor een stukje Helmond Sport. Mijn club speelde haar eerste wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Ik heb de hele wedstrijd toch geluisterd via internet. Gelukkig gewonnen. Met nul tegen vier. Het begin is gemaakt.

Maar terug naar Amerika. Na de wedstrijd nog even gezwommen in het zwembad van het hotel, daarna weer naar onze stamkroeg gegaan in Miami Beach. De Ierse pub! Lekker gegeten...nog een beetje honkbal gezien.

Nu zijn we alweer terug in het hotel. Het is nu bijna 20.30 uur. Nog best vroeg, maar morgen gaat vroeg de wekker. Nog een gedeelte van Miami bekijken, langs het vliegveld en naar het tennisstadion van Key Biscane.

• 08 Augustus 2009 - 07:27

Maria:

Hallo beide

Je hebt een mooie reis gehad en ik heb het met heel veel belangstelling gevolgt
    Geniet van de terugreis
    Bedankt voor je verslagen en de foto~s
    Wel Thuis Gr Maria

• 08 Augustus 2009 - 09:40

Rooie:

Wouw Vette jas!!

hebben de buurtjes die ook gezien??

maare wie is die Bruno nou toch de hele tijd!!??