Dag 14: Atlanta - Orlando - Inglis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag 14: Atlanta - Orlando - Inglis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag 14: Atlanta - Orlando - Inglis

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

01 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag vertrokken vanuit Orlando naar de laatste staat: Florida. Vandaag stond Orlando op de planning.

De stad van de vele pretparken. We wilden geen pretpark gaan bezoeken, maar wel de sfeer van deze stad proeven.

Het was wederom een erg lange rit, maar op zich valt het nog mee met de twee grote etappes die we dit jaar gereden hebben.

We kwamen rond 15 uur aan in Orlando. Daar hebben we een hotel gezocht. Ze hadden alleen maar een rokerskamer, maar toch maar gepakt. Later bleek dit niet zo'n goede keuze te zijn geweest, maar dat komt zo.

Vervolgens naar een gedeelte van het pretpark 'Universal studio's'. Hier is een groot gebiedte waar iedereen altijd naar binnen kan. Dit heet Universal City.

Er zijn heel veel winkeltjes, restaurantjes en overal treden bandjes op. Erg gezellig om daar rond te lopen. Natuurlijk was ook hier in dit gedeelte Hardrock Cafe Orlando.

We hebben nog wat rondgelopen, mensen bekeken en van de muziek genoten die daar gespeeld werd.

Het was nu al tegen de avond, dus we gingen terug naar het hotel. Maar op de rokerskamer aangekomen was het niet uit te houden. Het stonk zo erg daar.

's Middags viel het nog mee, maar hier was het niet mogelijk om als niet roker te gaan slapen. Alle rook van de buren leek zich in onze kamer te hebben verzameld.

We zijn meteen vertrokken, zonder kosten overigens, dus dat scheelt.

We hebben toen nog een aantal uurtjes gereden naar de beginplaats van zondag. We zitten nu aan de westkust van Florida in het kleine plaatsje Inglis. Vanaf hier gaan we morgen naar het zuiden rijden richting Tampa Bay. Onderweg hebben we eindelijk onze beer gezien. Een echte, levende in het wild! Was wel een wasbeer, maar goed...een beer is een beer. :) Helaas geen foto!

• 02 Augustus 2009 - 08:41

Angelique:

He Saampjes

Hebben gisteren de foto's met opa en oma gekeken,dus die zijn ook weer helemaal bij!
    Moet de groetjes doen aan jullie en ook de gr van ons natuurlijk!
    Allerliefste tante(ha ha)
    Angelique

• 02 Augustus 2009 - 09:10

Jos En Wilhelmien :

Eindelijk een beer gezien al is dan een kleintje deze laatste week nog een grote beer natuurlijk, groetjes

• 02 Augustus 2009 - 09:37

"Maria:

Hallo beide

OOOOO die rokers toch !!!!!

Geniet er van
    Ik vind een wasbeer geen echte grote beer
    us ik hoop nog op een grote beer om te zien
    Tot later weer
    Gr Maria

• 02 Augustus 2009 - 10:47

Rooie:

Kilometers vreten! tja kom je niet onderuit natuurlijk. Maar florida is het waard moet je maar denken! ;)

• 02 Augustus 2009 - 11:38

Pa En Ma Habraken:

Twee weken zitten er al op, jullie hebben al heel wat miles gemaakt en veel gezien. Nu nog een mooie week in Florida, waar jullie ongetwijfeld nog heel wat zullen beleven. Nog veel plezier en tot volgede week.

groeten van Peter en Truus en Mupke

• 02 Augustus 2009 - 12:17

Ben:

Hoi, Ik had wat probleempjes met de pc, waardoor ik een hele week achter was met jullie reis. Wat een belevenissen voor jullie en wat een prachtige foto's. Maar het gaat op het eind aan en ik hoop dat jullie nog een fijne week hebben in Florida. In Sittard rijdt nu een nieuwe bestelbus rond, Ger heeft diep in de buidel getast. Komende vrijdag moet ik helaas de topper tussen Fortuna en Helmond al missen i.v.m een feestje, kom er niet onder uit. Dat de beste maar mag winnen.
    groetjes.