Dag.12.: Springfield en Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.12.: Springfield en Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.12.: Springfield en Boston

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

22 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Boston

What the hell? Weer in Boston. ja...alweer. Twee weken later en weer in dezelfde stad.

Maar wat de eerste vraag was op deze late avond: Is Bruno vandaag wel de eerste?? Jeroen wint met vlag en wimpel.

We waren van de week inderdaad wat te laat thuis..dus ook iets te laat vertrokken. Maar vandaag ging alles mooi optijd..ondanks het verschikkelijke rot weer! Een hoop regen en helemaal geen zon. Maar 16 graden. Lijkt wel Nederland.

Maar goed...ondertussen dat ik naar Giel Beelen luister maar weer het verhaal typen.

Eerst zijn we naar de NBA Hall of Fame geweest. Dit is Frank zijn favoriete sport.

We hebben hier het een en ander gezien. De eerste verdieping liet alle spelers zien die in de Hall of Fame zijn opgenomen. De meeste kende ik niet, maar de spelers en trainers vanaf 1985 kende ik toch wel bijna allemaal.

Frank kende natuurlijk heel wat meer. Op de tweede verdieping daar stonden een hoop spullen van oud basketbalspelers. Alles van de Chicago Bulls en van de San Antonio Spurs. Frank ging natuurlijk op de foto met alles van de Spurs. En terecht! Heb ik ook gedaan bij MLB-Hall of Fame met de Yankees.

Op het einde van de tour kon je zelf basketballen. Frank heeft talent. Hij heeft een aantal 3 en ook 2 punters gescoord.

Na Springfield zijn we naar Boston gereden. Normaal 1,5 uur, maar nu...file. Dus we hebben er weer langer over gereden. Rond 17 uur kwamen we aan bij het hotel.

Daarna zijn we in de buurt van het Red Sox stadion gaan eten. Hele goede steak gehad. De Sox wonnen weer eens. Dus de sfeer zat er goed in. Morgen gaan we zelf weer een wedstrijd beleven.

Na het eten heel even op stap in Boston. We zijn naar 'Cheers' gegaan. Alle momenten van deze geweldige serie kwamen weer naar boven.

Nu slapen...en morgen staat dus heel Boston op het programma. De een-na-laatste stad van onze reis!

• 23 Augustus 2010 - 05:20

De Vijfjes:

He Mannen

Wat jammer dat 't er weer bijna opzit?
    Ga nu je nicht van eind airport ophalen ff naar zuid frankrijk gevlogen???
    Gr en tot gauw!
    Angelique en de rest

• 23 Augustus 2010 - 05:41

Niels Habraken:

Nog 1 dag Boston en dan nog 5 dagen NY....worden nog mooie dagen!

• 23 Augustus 2010 - 07:16

Rooie:

Wedden dat ik de komende 3 dagen als eerste ben...;)

• 23 Augustus 2010 - 07:28

Rooie:

Maare, da is nogal een gebouw die Hall of Fame. Compleet basketbal veld en al. of is het vroeger al een basketbalgebouwiets geweest? Die Amerikanen hebben toch iets met hun ego :) Oja, over ego's gesproken de stand Rooie en Jeroen is nu 8 tegen 4. Dus check je statistieken eens Niels! ;)

Moest vanmorgen ook nog ffkes naar de dierenarts. Ozze Quincy liep mank. Nu heeftie pijnstillers a 35 euries! Had um beter paracetamol kunnen geven :)

• 23 Augustus 2010 - 10:06

Jeroen:

Tja, nou is het weer werkweek, dus dan kijk ik pas tussen de middag mn mail en dan wint rooie. De weekenden zijn voor mij:).
    Oja, Niels had jij ook nog een beetje gebasketbald of toch maar niet? Daar heb je vast veel talent voor, met jouw geweldige balgevoel:).
    groeten

• 24 Augustus 2010 - 02:52

Rooie:

Euhm ja....laat maar komen! :)

• 27 Augustus 2010 - 11:57

Jurgen:

Gaaf dat ze voor het Dream Team in de class van 2010 het shirtje van Robinson hebben hangen!

• 27 Augustus 2010 - 11:58

Jurgen:

Hey Frank, geen complimenten ontvangen over je t-shirt?