Dag.6.: Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.6.: Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.6.: Nashville

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

16 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag zijn we in een hele andere wereld terecht gekomen: Nashville. De country hoofdstad van Amerika.

's Middags hebben we door het centrum gelopen en gekeken wat er allemaal te doen is. Als eerste stop hadden we het 'LP'-stadion. Een zeer toepasselijke naam voor een stadion in deze stad.

Hier speelt de 'NFL'-club Tennessee Titans. Helaas konden we niet het stadion in.

Dan maar het centrum in. We zijn bij een aantal kroegen geweest oa de beroemde 'Wild Horse Saloon'. Dit is een ontzettend mooie kroeg met een prachtige zaal en podium. Frank zat te dagdromen over een dergelijke zaal als Budel Begaait zaal. Na nog een paar kroegen kwamen we uiteindelijk in de kroeg 'Tootsie's World Famous Orchid Lounch' aanbeland. Geweldige kroeg. Leuke sfeer en gezellige mensen.

Twee hele goede bands zien optreden. Zelfs country-muziek kan leuk zijn. Halverwege het optreden van de eerste band kwam de zanger van de band langs met een bak. Het is hier heel gewoon dat je dan een paar dollar in die bak stopt. We hebben zelfs een cd gekocht! Ook spraken we met vele andere (amerikaanse) toeristen die daar aanwezig waren. En ook 1 van de bardames moest er aan geloven bij Frank. Voor iedereen die ooit van plan is naar Nashville te gaan, ga dan echt een country avond beleven in Tootsie's"

Amerika is echt een gek land. Op de wc stond een 'African-American' hij zorgt voor je tijdens een bezoek aan de wc. Staat klaar met zeep, met een handdoekje. Maar hij verwacht dan ook weer 1 dollar. Een erg gezellige kerel. We hebben zelfs met hem een biertje gedronken. Frank heeft zelfs een beat verkocht aan de rappende neef van deze kerel.

Rond 12 uur was het tijd om naar het hotel terug te gaan. De wandeltijd terug naar het hotel was langer dan de wandeltijd naar het centrum. Geen idee hoe dat kwam ;) Daarna meteen gaan slapen. Dus sorry dat er geen verslag klaar stond. Waarschijnlijk beter na alle pilsjes en sapjes. :)

Nu met een flinke nevel in ons hoofd gaan we richting The country hall of fame en naar de studio waar Elvis het overgrote deel van zijn werk opnam. Frank loopt al te watertanden.

• 17 Augustus 2010 - 15:59

Jeroen:

Nou vooruit dan, maar nu midden over dag wel tijd... hoe komt dat dan?

• 17 Augustus 2010 - 16:01

Niels Habraken:

Uitslapen en kater weg werken :p

• 17 Augustus 2010 - 16:13

Wendy:

En waar is de foto van de 'African-American' in actie met zijn handdoekje en zeep?

• 17 Augustus 2010 - 16:28

Niels Habraken:

Geen actiefotos van deze toiletguy, je ziet hem wel in actie in onze hiphop pose foto :)

• 17 Augustus 2010 - 16:36

Rooie:

Nou nou ullie samen maken er een feestje van? Groot gelijk!!

Ik ga me zo ook meer eens flink verwennen met een BBQ en Bier bij de Quincy! ;)

• 17 Augustus 2010 - 16:38

Bianc:

Hey Niels,

Gefeliciteerd met je vrouw vandaag!

• 17 Augustus 2010 - 16:40

Rooie:

Leuke foto's trouwens ;)

• 17 Augustus 2010 - 17:02

Diana:

Weer leuk om te lezen, we miste van morgen je verhaal al bij het ontbijt. Maar een keer een verhaal met heel veel sapjes/bier op kan ook heel leuk om te lezen zijn voor ons. Nog gefeliciteerd met je vrouw.

Groetjes van ons 3e