Dag.18.: Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.18.: Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.18.: Boston

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag hebben we het rustig aangedaan. Eerst op ons gemak ontbeten en daarna hebben we gewinkeld in de stad.

Na het winkelen zijn we naar het hotel gegaan en hebben we ff gerust. Het vele reizen begint toch wel zijn tol te eisen. Een weekje relax vakantie zou op dit moment geen overbodige luxe zijn.

Om 15 uur zijn we naar 'Fenway Park' gegaan. We hadden een tour geboekt in het stadion. Het was de 'batting practise'-tour.

Eerst mochten we achter 'home plate' kijken naar de warming-up van de spelers. Daarna hebben we 'the green monster' beklommen. Dit is de hoge muur in het stadion waarbij het bijna onmogelijk is om een homerun te slaan.

Hier konden we de spelers goed bekijken bij het inslaan. Twee ballen hadden het vak bereikt, maar helaas hadden wij deze ballen niet gevangen.

Daarna zijn we buiten het stadion gaan eten. Een heerlijke steak voor mij en een Ceasar Salade met kip voor Judith.

Na het eten was het tijd om onze plek op te zoeken op de tribune voor de wedstrijd 'Bosten Red Sox' tegen de 'Cleveland Indians'.

Onderweg kwamen we nog langs de teamstore. Even gekeken of er vandaag weer een oud-speler zat. Dit keer zat er 'Dick Berardino'. Hij heeft bij de 'New York Rangers' en 'Boston Red Sox' rond gelopen. Maar ook hij heeft als speler geen grote staat van dienst. Hij is wel assistent-trainer geweest bij de 'Red Sox' en heeft toen verschillende prijzen gewonnen.

De wedstrijd was erg slecht. De thuisploeg verloor wederom. Hoe kan het ook anders. Dit keer met 9 tegen 1.

De sfeer was ook minder. Mensen gingen al op tijd naar huis toe. Hopelijk is de laatste wedstrijd van deze reis (vrijdag New York Yankees tegen de Boston Red Sox) een stuk beter.

Morgenvroeg rijden we op tijd naar New York, want we moeten de auto voor 13.30 uur hebben ingeleverd.

• 05 Augustus 2010 - 04:24

Rooie:

Mooi, dan ga ik ook maar op tijd naar bed! ;)

• 05 Augustus 2010 - 04:29

Rooie:

O, er komen nog meer foto's :) Die ene waar je over het hele stadion uit kijkt is erg mooi. Je zit wel een heeel eind weg van het mooie spel lijkt me zo?

• 05 Augustus 2010 - 20:31

Bianc:

Hey Juut en Niels,

Geniet nog maar lekker van jullie laatste dagen.
    En alvast een hele goed reis terug.

Groetjes oet Aelse.