Dag 13: Escondido en Sea World - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag 13: Escondido en Sea World - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag 13: Escondido en Sea World

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

18 Juli 2008 | Verenigde Staten, Escondido

Vanmorgen met een echt Nederlands ontbijt begonnen. Dat was lang geleden. Eindelijk een keer geen overvloed aan vet. Gewoon een boterham met kaas.

Daarna zijn we naar Sea World gereden. De dag begonnen we bij de show van de 'Killerwhale' oftewel de Orka. Een geweldige show met springende Orka's. De eerste 15 rijen in het stadion heetten: 'de Soak-zone'. Op die plaatsen is de kans erg groot dat je nat wordt. Dat was dan ook het geval. De beesten spetterden er flink op los.

Verder hebben we nog een aantal shows gezien van: zeeleeuwen, otters, dolfijnen en een hoop huisdieren. Vooral die van de zeeleeuwen was erg grappig. Wat je die beesten allemaal niet geleerd krijgt.

Verder hebben we nog een aantal zeeroggen en zeesterren geaaid. Het is een prachtig park met heel veel waterdieren. Alleen jammer dat de paar attracties die er zijn zo super druk zijn. Vijfenveertig minuten wachttijd is heel normaal.

Na het dagje Seaworld waren we weer terug bij Edwin. Vandaag heeft hij weer heerlijk staan grillen. Dit keer hadden we kalkoen met citroensap, broccoli, courgette en een maïskolf. Ook vandaag was het weer erg lekker. Als toetje natuurlijk weer een heerlijk ijsje. Ook vandaag de dag afgesloten in het bubbelbad.

We hebben besloten nog een dag te blijven. Edwin en Denise nemen ons morgen mee San Diego in. Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen. Als dank voor de gastvrijheid nemen wij hun morgen mee uit eten.

• 19 Juli 2008 - 07:27

Lambert En Tinie:

Opgestaan en gekeken of er weer een berichtje was van jullie.en jawel weer uit San Diego.Leuk he dat seaworld.mooie foto s hoor. ook van ons Edwin en Denise hebben we die ook weer eens gezien.Vandaag over 6 weken hopen we hem ook weer te zien,ik tel de dagen al af. Nog een fijne dag in San Diego daar is zoveel te zien.Een prachtige stad.dat zullen jullie wel zien. Groetjes Lambert en Tinie

• 19 Juli 2008 - 12:11

Oma En Wendy:

Bedankt voor de kaarten, die zijn bij ons allebei aangekomen. Ik had geen idee dat die er zo snel zouden zijn.

Overal in Europa is het nu rotweer (dus ook bij pap en mam) Gelukkig gaat het volgende week weer de goede kant op.

Groetjes, Oma (die is weer helemaal op de hoogte) en Wendy

ps Niels, ik snap dat je Nederland een beetje wil vergeten maar het is echt ijsje i.p.v. eisje

• 19 Juli 2008 - 17:09

Harry En Willy:

Hallo allemaal,

Fijn om te horen en te zien dat jullie het zo naar je zin hebben. Heerlijk dat mooie weer en al die bezienswaardigheden. Hoe geweldig je bij Edwin en Denise ontvangen wordt, daar kan ik(tante Willy) over mee praten.
    Wij wensen jullie een fijne dag in San Diego.
    Groetjes aan iedereen,
    tante Willy en Oom Harry

• 19 Juli 2008 - 17:23

Jos En Wilhelmien:

Wat leuk al die zeedieren en vooral om ze van zo dichtbij mee te maken.
    Bij ons was het vandaag ook mooi weer
    groetjes ook van Zjuul
    ( die alweer heel goed loopt )

• 19 Juli 2008 - 18:57

Mupke:

heey mensen van het goede leven ,

het ziet er allemaal super uit op de foto's

met mupke is alles goed alleen het weer is niet zo goed het zou beter worden

• 19 Juli 2008 - 19:33

Bianc:

he vakantiegangers,

wat een prachtige dieren allemaal. super.
    juut misschien had je mupke ook kunnen meenemen.
    dan had zij daar ook haar kunstjes kunnen laten zien hahaha.

jammer dat je wentworth niet hebt gezien, maar dat kan de pret niet drukken zo te zien.

helaas is de laatste week weer bijna aangebroken.
    geniet er nog van en neem aub wat zon mee terug.
    tot......
    groetjes guy en bianc
    en een dikke x van britt.

• 19 Juli 2008 - 22:30

Pa En Ma Habraken:

Hallo Niels en Judith,
    Heb je ook nog een foto waar jullie samen met Edwin en Denise op staan?
    Anders maak er eens een.
    Ziet er wel allemaal goed uit bij Edwin en Denise, leuk zwembad en whirlpool.

Groetjes