Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Budel-Schoot, Nederland van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Budel-Schoot, Nederland van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen.....

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

06 Juli 2011 | Nederland, Budel-Schoot

As. zaterdag gaan we dan eindelijk weer vertrekken voor een hopelijk mooie reis.

Er is alleen het eenenander veranderd. We vertrekken al op zaterdag i.p.v. zondag. We hebben een hotel geboekt bij het vliegveld van Brussel. Daar kunnen we de auto 21 dagen parkeren, voor niets. Dat is altijd mooi. Verder is het ook handig dat we een aantal uren extra kunnen slapen dan. Zeker handig voor Judith, die toch regelmatig haar rust moet pakken nu we een kleine verwachten.

Op zondag zullen we dan vliegen via Londen naar Miami. De hele route die we hadden uitgestippeld 3400 kilometer is de prullenbak ingegaan. Dus dit jaar geen Nashville, geen Washington, geen Baltimore en noem maar op. De auto voor deze lange reis hebben we geannuleerd.

De eerste 9 dagen blijven we in Florida. Daar hebben we een auto gehuurd die we de 19e juli weer inleveren in Tampa. Dus we gaan een kleine route rijden. Met onder andere een uitwedstrijd van de New York Yankees in Tampa.

Vervolgens hebben we een binnenlandse vlucht geboekt. Die gaat ons naar de 'City that never sleeps' brengen. Daar verbrengen we ook nog 9 dagen. Met 4 thuiswedstrijden van de New York Yankees. Dat is dan weer het voordeel van de aangepaste reis.

Ook pikken we een wedstrijd van de New York Mets mee. Judith zal niet alle wedstrijden volgen, want er zal ook gerust moeten worden. Maar ik als Yankee-fan kan een dergelijk wedstrijd niet aan me voorbij laten gaan.

Naast het honkbal is er heel veel tijd voor andere dingen!

Vanaf zaterdag zal er iedere dag weer een verslagje met foto's verschijnen op deze site.

• 07 Juli 2011 - 07:48

Maria:

Hallo Niels en Judith

Op de eerste plaats wens ik jullie een hele fijne vakantie ,en dat je heelhuids terug komt ,vooral met het oog naar Judith
    Zorg goed voor haar ,en goed op haar letten want dat is gewoon het aller belangrijkste
    Verder heel veel plezier en tot horens
    Gr Maria

• 09 Juli 2011 - 10:55

Chris,Annemarie,Luc:

Niels, Judith en .....,

wij wensen jullie een goede reis en een super mooie vakantie toe. Via de website houden we wel in de gaten wat jullie belevenissen zijn in de States en kunnen we weer een aantal 'goede tips' opdoen voor over een paar weken.

Groeten Chris, Anne-Marie en Luc.