Dag.4.: Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.4.: Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.4.: Atlanta

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Atlanta

Natuurlijk nu ook weer een berichtje. Lekker op tijd zodat iedereen op zondagmorgen (of later op de dag) alles weer lezen kan. Dus ook de rooie die er op tijd voor opstaat! :)

Wat een lange reis vandaag. Helemaal van Tampa in Florida naar Atlanta in Georgia. Rond de 750 kilometer. Het eerste gedeelte van de reis ging heel goed.

Maar daarna begon de ellende. Regenbui na regenbui. Met zicht van minder dan 5 meter. Je zag echt helemaal niets.

Er stond zoveel water op de weg, dat normaal rijden niet ging. Heel zachtjes met de knipperlichten aan.

Op den duur werden we afgesneden door een vrachtwagen. Die wilde ineens naar rechts. Dus remmen....en toen sloeg de auto af midden op de snelweg met dik 40 mijl per uur. Overal auto's. Voor, langs en achter ons. De auto schoof weg en stond schuin op de weg. Wonder boven wonder zijn we niet geraakt door een andere auto. Na even kloten kregen we de auto weer aan de praat en konden we verder rijden. Best flink geschrokken. Het was nog maar 45 minuten rijden naar ons eindpunt. Heel erg blij toen we daar aangekomen waren. Daarna heeft het niet meer geregend.

Na het inchecken zijn we naar de stad gegaan. Eerst gegeten bij 'Hardrock Cafe'. Het eten smaakte goed, maar het was een grote herrie daar binnen. Muziek in het eetgedeelte en muziek in de zaal er langs. Door elkaar. Hoop geschreeuw van mensen. Was niet erg ideaal om te eten.

Daarna zijn we het centrum doorgelopen. Eerst over het 'Olympic Park'. Hier staan alle medaillewinnaars vermeld. Rond dit plein ligt het 'CNN Center' en de 'Philips Arena'. Heel even het 'CNN Center' ingegaan. Je kunt vanaf de centrale hal zien, hoe dat de uitzendingen gemaakt worden. Je ziet de redactie haar werk doen.

Na dit alles zijn we terug gegaan naar het hotel. Nu slapen en morgen de CNN-tour en daarna de wedstrijd 'Atlanta Braves tegen de LA Dodgers'. Hopen op droog weer!

• 15 Augustus 2010 - 03:24

Rooie:

Nou alle dan, Ik zal vandaag nog lezen, maar dan houd het ook echt op! ;)

Het was iig een spannende dag voor jullie :)

Morgen mooie wedstrijd voor de boeg dus da zal wel goe komen!

• 15 Augustus 2010 - 03:32

Niels Habraken:

Ik hoop dat de wedstrijd doorgaat! Wat een rotweer vandaag! Heb wel zin in een honkbalwedstrijd!

• 15 Augustus 2010 - 04:17

Rooie:

Gewoon regen..waarom zou jij het beter hebben dan ik!

• 15 Augustus 2010 - 04:18

Niels Habraken:

Gewoon ff droog tijdens de wedstrijd..of iig een inning of 7. Dan zien we tenminste iets!

En jij NU pas weekeinde. Dus dan is het bij jou ook droog.

• 15 Augustus 2010 - 04:45

Bart:

Wat een leven hebben jullie...en ikke maar werken ;)

• 15 Augustus 2010 - 09:01

Jeroen:

Wat is iedereen vroeg wakker op zondag...
    Maarruh, volgende keer een beetje opletten op de weg he, anders ben je de borg van de auto ook nog kwijt:)
    Groeten

• 15 Augustus 2010 - 19:29

Maria:

Hallo
    Kan niet alles op uur en tijd lezen
    Ben zelf druk en onderweg
    Maar vandaag ben ik even thuis en heb dit verslag gelezen
    Je hebt weer genoeg ervaringen opgedaan en toch ook mooie dingen al beleefd
    Was wel een dag volop spanning ,met nog de wedstrijd in het verschiet
    Jullie staan er dan ook beter voor als hier ,want hier hebben we volop regen
    Geniet ervan en ik lees zo gauw ik kan weer verder
    Heel veel plezier ,geniet ervan
    gr