Dag.3. Detroit - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.3. Detroit - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.3. Detroit

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

20 Juli 2010 | Verenigde Staten, Detroit

Vandaag was vooral een reisdag. We zijn vanuit Chicago in Illanois via de staat Indiana in Detroit in Michigan aanbeland. Terwijl ik dit stukje typ ben ik naar 3fm aan het luisteren. Giel Beelen is al bezig met zijn ochtendshow.

Het was vandaag een reis van dik 5 uur rijden. Het hotel hadden we van te voren al geboekt, dus dat was niet echt meer zoeken.

Detroit de stad van de auto-industrie en van Eminem. Maar ook van de Detroit Tigers. Hiervoor hadden we kaartjes.

Maar voordat we daar naar toegingen zijn we eerst even de stad in geweest en hebben we natuurlijk bij 'Hardrock Cafe' gegeten. Ook dit keer weer een T-Shirt gekocht. Nog nooit zo'n chaggy personeel bij elkaar gezien. Maar het eten was beter dan de uitstraling van het personeel.

Vervolgens zijn we naar het gedeelte van de stad gelopen waar alle sportstadions bij elkaar liggen. Vanavond stond dus de wedstrijd van de Detroit Tigers tegen de Texas Rangers op het programma. Eerst natuurlijk een shirtje gekocht van de thuisclub. De stand na 3 dagen is nu 5 T-shirts. Had ik toch die extra koffer maar meegenomen!

Bij de Detroit Tigers speelt een van mijn favoriete honkbalspelers 'Cabrera'. Hij was bij de Tigers de man van de wedstrijd, maar toch verloor het thuisteam. Met 8 tegen 0. Tijdens de inningen werd er veel muziek van Eminem gedraait. Klinkt goed in een vol stadion.

We hebben nu twee wedstrijden gezien en allebei de thuisteams waren kansloos. We hebben nog twee wedstrijden op het programma staan:

1) Boston Red Socks tegen de Cleveland Indians.

2) New York Yankees tegen de Boston Red Socks.

Deze wedstrijden zijn in de laatste week van de vakantie. Ik verwacht dat de thuisteams allebei verliezen.

Er was wel een goede sfeer in het stadion. Veel beter dan gisteren. De sfeer deed me terug denken aan de wedstrijd van vorig jaar van de Washington Nationals. Een gezellige club waar heel veel georganiseerd wordt om het de fans naar hun zin te maken.

Morgen gaan we vroeg vertrekken. Dan gaan we Canada in. We slapen nu een paar kilometer van de grens. We eindigen in de buurt van de Niagara Falls. Dit wereldwonder zullen we overmorgen bekijken.

• 21 Juli 2010 - 04:58

Rooie:

Hehehe, dan zitten we samen naar Giel te luisteren! ;)

• 21 Juli 2010 - 05:01

Damn...vet man Canada!

• 21 Juli 2010 - 06:07

Ben Van De Donderdag:

Hallo jullie.

Het ziet er weer geweldig uit wat jullie allemaal weer ondernemen en ja natuurlijk de honkbal wedstrijden. Niels je moet een vragen of je niet even op veld mag staan met een knuppel. Lijkt mij gaaf.

• 21 Juli 2010 - 06:57

Rooie:

Miljaar, gullie hed een mooi foto toestel. flinke lens erop zeker??

• 21 Juli 2010 - 07:24

Zoeperman:

De sfeer in de stadions is zeker niks in vergelijking met die van in de ArenA ;)

• 21 Juli 2010 - 08:54

De Vijfjes:

He Saampjes

He Judith,Is 't vol te houden met al die bezoekjes aan de honkball??Of ga jij voor die mannen??

Gr en we volgen verder mee naar Canada
    Angelique en de rest

• 21 Juli 2010 - 12:59

T.Tinie En O.Lambert:

Wat een prachtige reis wat zullen jullie veel mooie dingen zien Nog heel veel plezier en verder een hele goede reis. groetjes

• 21 Juli 2010 - 14:33

John:

Ziet er weer goed uit!
    Mooie foto's inderdaad!
    Benieuwd naar de verhalen van Canada!

• 25 Juli 2010 - 14:20

Maria:

En judith heb je ook veel gezellige winkels daar ,daar heb ik niels nog niks over gehoord
    hahaha

Gr