Dag.1.: Budel-Schoot - Diegem - Reisverslag uit Diegem, België van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.1.: Budel-Schoot - Diegem - Reisverslag uit Diegem, België van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.1.: Budel-Schoot - Diegem

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

08 Juli 2012 | België, Diegem

We hebben zojuist de eerste etappe van onze reis afgelegd. Een reis van 113 kilometer.

De dag begon al vroeg in Budel-Schoot. Alle koffers ingepakt. Het was flink passen en meten. Zoveel dingen moesten we nemen. Uit eindelijk hebben we alles in 3 koffers en 4 tassen kunnen inpakken. Verder natuurlijk ook nog de buggy, want dit is de eerste keer dat Stijn op vakantie gaat.

Na de finish van de Tour de France zijn we vanuit Budel-Schoot vertrokken. De ouders van Judith hebben ons in Diegem afgezet.

We overnachten in het 'Golden Tulip Brussels Airport Hotel'. Stijn vindt het tot nu toe geweldig. Hij is heel de kamer aan het verkennen en is continu aan het lachen.

Vanavond gaan we niet veel meer doen. Zo meteen gaan Stijn en ik in bad, en dan is het bedtijd.

Morgenvroeg om 5 uur gaat de wekker. Om half 7 worden we met het pendelbusje naar het vliegveld gebracht. Rond 7 uur moeten we inchecken. Om 10.05 uur vertrekken we met 'Jet Air' van Zaventem naar New York JFK Airport.

• 08 Juli 2012 - 18:13

Fon:

Hoi Niels,

Net als bij de Tour de France hebben jullie de 1e etappe, de proloog, er al op zitten. Morgen nog een verplaatsing en de laatste dag ook en verder de gebruikelijke etappes. Ik wens jullie heel veel plezier in de US of A!

Groeten,

Fon

• 08 Juli 2012 - 18:16

Mupke:

Vanuit Ammerzoden wens ik jullie een goede reis en een hele fijne vakantie! Maar kom me alsjeblieft over 3 weken weer halen, want ik moet steeds bij de oppas op schoot terwijl ik net wilde gaan voetballen! Ze vinden me wel heel erg lief, dus ik hou het wel een tijdje vol hoor!
    En goed dat ik niet mee hoef, want anders had er nog een extra koffer bij gemoeten...
    Pootje van Mupke

• 08 Juli 2012 - 19:22

Angelique:

He Saampjes

Ik heb er ook weer zin in om met jullie alle dagen mee te reizen!
    Alvast een prettige vlucht en wat gaaf dat 't Erpelke ook al mee gaat naar jullie
    favorieten land Amerika....!
    Gr en tot horens
    Angelique xx

• 08 Juli 2012 - 19:39

Jeroen:

Hui,
    Dan zul je iig genoeg spullen bij hebben met zoveel bagage. Zal lekker sjouwen worden op het vliegveld:).
    En als je iets vergeten bent, kun je dat uiteraard gewoon kopen in Amerika, daar hebben ze ook luiers en de hele zooi, dus dat zal wel los lopen.
    Groeten, suc6 met de vlucht en je weet dat je gevolgd wordt!

• 08 Juli 2012 - 21:59

Geniet ervan!!

• 09 Juli 2012 - 09:05

Tante Willy :

Hallo Niels,Judith en Stijn,

Het is alleen al een hele ondernemening om alles mee te sjouwen maar voor jullie, als ervaren reizigers, zal dit allemaal wel lukken.

We zijn benieuwd hoe Stijn het gaat beleven, dat gaan we natuurlijk allemaal volgen.

Wij wensen jullie een goede reis en een fijne vakantie.

Tante Willy en Ome Harry

• 09 Juli 2012 - 09:09

Wendy:

hoihoi super fijne vakantie en geniet ervan met jullie drietjes!!!
    Stijn zal zijn oogjes uitkijken. Heel veel plezier en ik ga jullie volgen.

knuffels wendy

• 09 Juli 2012 - 16:41

Bart K Wonende Te B.:

Heel veel plezier Niels, Judith en Stijn.

• 09 Juli 2012 - 18:27

Maria:

Hallo Luitjes

Het reizen is weer begonnen voor jullie ,hoop dat het samen met Stijn een fijne reis word en straks gezond weer thuis
    Maar nu eerst genieten ...ik volg wel je reis
    Zoals ik lees is de eerste dag goed verlopen gelukkig want het zijn toch km die je maakt en met een kleine iets meer rekening houden met tijden van eten en slapen
    Veel plezier

Gr Maria