Dag.18.: Abingdon - Atlantic City - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.18.: Abingdon - Atlantic City - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.18.: Abingdon - Atlantic City

Blijf op de hoogte en volg Niels

25 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlantic City

Berichtje vooraf: waarbenjij.nu is paar dagen terug veranderd. Niet erg fijner geworden. Ik kan nl. niet reageren op reacties, dus nu hier even. Verder zijn niet alle foto's bij het verslag te zien, maar als je naar foto's gaat, dan kun je ze wel allemaal zien. Dat is links in het menu te vinden. Maar goed...we moeten het er maar mee doen. Kinderziektes waarschijnlijk?

Hier het verslag:

Vandaag zijn we van de staat Maryland, door Delaware naar New Jersey gereden. In totaal 208 kilometer. De een na laatste etappe van deze vakantie.

Als eerste zijn we naar een bijzonder gebouw geweest: Lucy the Elefant. Het is een gebouw van 6 verdiepingen in de vorm van een olifant. Erg grappig.

Daarna zijn we naar ons hotel in Atlantic City gegaan. We slapen vannacht in het 'Caesers Palace'. Erg mooi hotel. Het is enorm inclusief casino en een aantal restaurants.

We zijn gaan eten in het 'Rainforest Cafe'. Half uur wachten, maar het was wel leuk binnen. Alles in de stijl van het regenwoud. Met iedere vijftien minuten onweer en bliksem en ieder half uur waren er beesten die gingen bewegen. Door het restaurant heen waren aquariums.

Daarna terug naar het hotel, want het was al 15 uur. Tijd voor Stijn om te slapen. Papa heeft ook nog 2 uur zijn ogen dicht gehad. Al het rijden begint er in te hakken.

Daarna zijn we over de boulevard gelopen en het strand opgegaan. Stijn vind het geweldig om in het zand te spelen. Nog leuker om zand en schelpen in zijn mond te stoppen. Vanmorgen bij de Walmarkt een schepje met 2 vormpjes gekocht. Daar heeft hij fijn mee gespeeld.

Daarna wilden we iets gaan drinken bij een strandbar, maar het was al 20 uur, dus dat mocht niet meer. Na 19 uur moest je 21 jaar of ouder zijn. Helaas. Dan maar terug naar het hotel.

Via het casino zijn we naar de kamer gelopen. Eerst nog wel even een gokje gewaagd. Helaas heeft Niels 3 dollar verloren. Judith had op den duur 8 dollar winst, maar uiteindelijk is ook dit geld verloren gegaan.

Stijn was nog van de casinovloer verwijderd. Hij mocht er wel komen, maar dan moest hij in beweging blijven. Hij mag daar niet stil staan. Niels en Stijn hebben toen even verder op staan wachten. Kwam die sjaak van de beveiliging nog een keer langs, of we nog 1 meter verder konden gaan staan. Beetje kinderachtig. We zijn toen weer de vloer opgelopen. Begon hij weer moeilijk te doen. Maar ja, hij wist niet dat we naar onze kamer gingen. Dus hem dat even verteld, dat we gast waren in het hotel en naar onze kamer wilden.

Dat is uiteindelijk gelukt. :p

Stijn speelt nu nog even met zijn schepje op de vloer en gaat zo slapen. Daarna kijken wij nog een aflevering van White Colar.

Morgen de laatste etappe van Atlantic City naar New York City. Eerst naar het hotel om de koffers af te geven, en dan door naar het vliegveld om de auto in te leveren. Het einde is in zicht, maar eerst nog vier dagen New York City!

• 26 Juli 2012 - 05:16

Rooie:

Geweldige update van de site ja...kan de foto's ook niet meer bekijken via me gsm...

maar goed, zit nu even achter de pc dus heb ze nog even allemaal bekeken ;)

tot morgen!

• 26 Juli 2012 - 06:06

Fon:

Hoi Niels,
    Wij hebben dat rainforest cafe ook gezien in San Francisco. Kwamen oerwoudgeluiden naar buiten. Zijn maar een lekkere pizza gaan eten ergens anders ;)
    Veel plezier nog!
    Groeten,
    Fon

• 26 Juli 2012 - 06:42

Niels:

hahaha.....ja..was echt een oerwoud daar binnen.

• 26 Juli 2012 - 06:42

Niels:

Zo....eindelijk kan ik ook weer reageren op de site. Heb het 2 dagen geprobeerd. Werd eindelijk tijd. Nu slapen....want over 5 uur en 15 minuten op naar NYC!

• 26 Juli 2012 - 08:41

Wendy:

Het klinkt als een topdag voor Stijn: olifant, oerwoud en strand. En ach, zand schuurt de maag en die schelpjes bevatten veel calcium en dat is goed voor zijn tanden (moet hij natuurlijk niet te hard erop bijten).

Ik heb gisteren een canvas besteld met een fotocollage en jullie hebben ondertussen ook een boel leuke foto's van Stijn om er ook eentje te maken. Ik hoop dat hij goed is gelukt...

Veel plezier in NYC!
    Groeten, Wendy (op de fiets naar het werk)

• 26 Juli 2012 - 08:46

Gr Maria:

Hallo Allemaal

Lijkt me wel leuk om in zo`n Restaurant te eten ,op den duur heb je er wel zat van denk ik
    York City daar blijven jullie nog een paar dagen heb ik begrepen ,dat lees ik als ik weer hier ben
    Geniet er nog van ,...............en mooie foto`s die op de site staan

Lieve groetjes Maria

• 26 Juli 2012 - 22:59

Jeroen:

Zo, nog net op tijd om te reageren vandaag.
    De vakantie alweer bijna voorbij, gaat snel, maar ja, aan alle mooie dingen komt een eind, zo ook het mooie weer hier mogelijk vanaf dit weekend.