Dag.15.: Cincinnati - Columbus - Zanesville - Reisverslag uit Zanesville, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.15.: Cincinnati - Columbus - Zanesville - Reisverslag uit Zanesville, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.15.: Cincinnati - Columbus - Zanesville

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

22 Juli 2012 | Verenigde Staten, Zanesville

Vandaag een tussenetappe van 276 kilometer. Het was echt een rustdag. Niet eens foto's gemaakt. De foto's die je ziet, komen van internet. We hebben die dingen wel gezien. Maar toen kwamen we er met de auto voorbij.

Als eerste door Columbus gereden. We wilden hier eigenlijk gaan lunchen en dan doorrijden naar Zanesville. Maar Stijn lag zo lekker te slapen. We hebben toen besloten om door te rijden, want over 2 dagen komt er nog een hele lange etappe aan. Van Pittsburgh naar ?????. Zover als we komen richting Atlantic City. Als het in 1 keer gereden wordt, haal je de 600 kilometer.

In Zanesville hebben we ook rustig aan gedaan. Eerst gaan eten bij 'Olive Garden'. We konden niet alles op, dus dat wordt dan in een 'doggybag' gedaan.

In de auto heb ik me nog over een aantal dingen verbaasd. Als eerste dat ze ieder scheldwoord (SHIT is er al een van) weg gehaald wordt bij muziek op de radio. Heilige boontjes die Amerikanen.

Verder heb ik deze week al een aantal keren de 'Golden Earring' op de radio voorbij horen komen. Toch mooi dat er muziek van landgenoten gedraaid wordt.

Na het eten zijn we overigens weer gaan zwemmen. Nu beetje niksen en uitrusten. Tijdens het autorijden ben ik gestopt, want ik had toen even een dipje. Een flesje 5 hour energy er tegenaan en toen ging het weer.

Morgen gaan we weer naar Pittsburgh terug. Stijn wilde hier naar de dierentuin en papa gaat 's avonds naar de wedstrijd van de Pirates tegen de Chicago Cubs.

• 23 Juli 2012 - 12:05

Jeroen:

Kort verhaal, weinig foto's...zo kennen we je niet Niels;)
    Maar wel lekker, een dagje uitrusten.

• 24 Juli 2012 - 00:29

Rooie:

Dagje rust is ook niet verkeerd,! Het goeie weer is hier trouwens ook eindelijk aangebroken. Het was echt heerlijk vandaag! Geniet er nog goed van, het is zo weer voorbij!

Groeten