Dag.14.: Indianapolis - Cincinnati - Fort Mitchell - Reisverslag uit Fort Mitchell, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag.14.: Indianapolis - Cincinnati - Fort Mitchell - Reisverslag uit Fort Mitchell, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag.14.: Indianapolis - Cincinnati - Fort Mitchell

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Fort Mitchell

Vandaag was de etappe 189 kilometer lang. Van Indianapolis naar Fort Mitchell. Dat is een klein plaatsje in Kentucky, de 'Bluegrass State'. Net voorbij Cincinnati in Ohio.

We zijn nu in het zuid-westen van de staat Ohio (oftewel het noorden van Kentucky). Je weet wel, die van de Fried Chicken.

Als eerste naar het Visitors Center gegaan. Na een lange zoektocht kwamen we er achter dat dit bureau dicht was van donderdag tot en met zondag. Dat was dus niet erg handig.

Maar er waren wel wandelroutes aangegeven met drie verschillende kleuren. Dat was gewoon de bordjes volgen.

We zijn eerst wat gaan eten op 'Fountain Square'. Het eerste wat op viel waren alle varkentjes die door de hele stad verspreid stonden.

Cincinnati heeft nauwe banden met Munchen. Hier zijn ook jaarlijks de grootste Oktoberfesten buiten Munchen. Ja, zelfs groter dan die in Zurrik. Helaas was dat nu niet.

Na het eten zijn we naar de rivier 'Ohio' gelopen. Je komt dan langs de stadions van de Cincinnati Reds en die van de Bengals (NFL).

In de shop heb ik een shirt gekocht en voor Stijn weer een knuffelbeertje. Dat hadden we in Chicago ook gedaan. Maar daar was nog geen foto van. Dus die voegen we direct nog even toe.

Na de shop een stuk langs de rivier gewandeld en toen nog door de stad. Alleen was bijna alles gesloten. En dat voor een zaterdag. Vreemd.

Om 15 uur zijn we naar het hotel gegaan. Daar heeft Stijn 2 uur geslapen. Toen weer terug naar de stad, want de wedstrijd tussen de Cincinnati Reds en de Milwaukee Brewers stond op het programma.

Bij de Reds deed de belangrijkste speler (Voto) niet mee. Maar wel Brandon Phillips, Scott Rolen, Jay Bruce en Drew Stubbs. Bij de Brewers waren Aramis Ramírez en Rickie Weeks van de partij.

Onze plaatsen waren in het vak 'Bleechers'. Daar zit de fanatieke aanhang. Alleen was het probleem dat dit vak tijdens deze wedstrijd vol in de zon stond. Dus we hebben daar maar 5 minuten gezeten en zijn toen maar een staanplaats gaan opzoeken in de schaduw. Leek ons beter voor Stijn.

We hebben weer vier inningen gekeken. De Reds scoorde er flink op los door onder andere een homerun van Ryan Ludwick (staat nog mooi op de foto). Ondertussen staat het 6 tegen 2 in de zevende inning. De volgende wedstrijd op het programma is in Pittsburgh. Daar spelen de Pirates tegen de Cubs. Die wedstrijd ga ik alleen bezoeken.

Morgen wordt een reisdag. Via Columbus gaan we dan naar Zanesville.

• 22 Juli 2012 - 02:52

Niels, Judith En Sti:

@iedereen: Dit keer staan er ook 3 filmpjes bij.

• 22 Juli 2012 - 04:32

Rooie:

Wat een sissy, dattie die honk niet gewoon ff steelt..... ;)

• 22 Juli 2012 - 04:42

Tinnilis:

@rooie hier is belangrijker dan facebook! :p Heb je Mac Taylor gezien?

Die honkballer was maar een watje ja!

• 22 Juli 2012 - 05:16

Fon:

Ook wij volgen elke avond als we terug zijn op de hotelkamer het honkbal. De foto's en filmpjes zien er goed uit! Wij zijn inmiddels in San Francisco aangekomen.

Groetjes, Fon

• 22 Juli 2012 - 20:05

Jeroen:

Drukke dag gehad. Sepp is gedoopt en goed weer, dus ff terrassen en lekker eten bij de brasser.

Maar hebben we nou 6 reizen moeten wachten om eindelijk een keer een filmpje te zien! En dan steelt hij dat honk ook nog niet nee....:)

Groeten

• 22 Juli 2012 - 22:17

Rooi:

Ik meen toch ooit nog eens een filmpje gezien te hebben...?

• 22 Juli 2012 - 22:42

Tinnilis: