Dag 21: Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag 21: Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag 21: Miami Beach

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

08 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag eigenlijk de allerlaatste dag van onze vakantie. Morgen is het alleen nog maar reizen, dat tel ik dan niet meer mee.

Vandaag hebben we rustig aan gedaan. We zijn naar Key Biscane gereden. Een mooie kustplaats net voor de stad Miami.

Hier wordt jaarlijks een groot tennistoernooi gehouden. Ze noemen dit ook wel het vijfde Grandslam naast de US Open, Roland Garros, Wimbledon en de Australian Open. Omdat ik al die stadions ooit eens bezocht wil hebben, konden we dit stadion niet links laten liggen. Nu staat alleen nog maar de Australian Open op mijn lijstje.

Daarna zijn we gaan eten bij de Ierse Pub op Ocean Drive. Nu zijn we bezig met het inpakken van onze koffers. Vanmorgen eerst nog een koffertje bij moeten kopen om mijn nieuwe shirtjes in te stoppen.

Direct gaan we nog wat eten en dan is de zomervakantie in de USA voorbij. Morgenvroeg staan we rond 6 uur op. Rond 7 uur leveren we dan onze huurauto in. Vanaf 8 uur kunnen we inchecken. We vliegen dan pas om 11.30 uur naar New York.

Dan gaan we om 17.50 vanuit New York weer richting Brussel vertrekken. Daar komen we dan maandag om 7.35 uur aan.

Dit is dus het laatste bericht voor dit jaar. Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke berichtjes die achtergelaten zijn via deze site of via de sms.

Mijn telefoon is er stuk van gegaan. Ik kan niets meer zien op mijn schermpje..nou ja..bijna niets meer. Maandag meteen een nieuwe gsm uitzoeken bij de KPN!

Iedereen bedankt en tot ziens!! Tot volgend jaar! Wie weet weer vanuit Amerika!

• 09 Augustus 2009 - 06:56

Maria:

Hallo Luitjes

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan
    Maar je kunt toch ook terug kijken op een geslaagde vakantie zoals ik heb gelezen ,en gezien op de foto~s
    Goede reis en gezond en wel weer terug in Budel-Schoot
    Bedankt dat ik mee heb mogen genieten
    Heel veel lieve groetjes
    Maria

• 09 Augustus 2009 - 07:12

Wim En Wendy:

Helaas, helaas, het zit er weer op (en voor alle trouwe lezers/fans dus ook).
    We wensen jullie een goede terugreis!
    Groeten en tot ziens,
    Wim en Wendy

• 09 Augustus 2009 - 07:51

Angelique:

He Saampjes

Wij hebben er van genoten om met jullie mee te reizen door 't fascinerende Amerika!
    Op naar de volgende vakantie?
    Groetjes en een goede terugreis.
    Angelique en de rest

• 09 Augustus 2009 - 10:36

Jos En Wilhelmien:

Wij willen jullie een hele goede terugreis wensen, zonder vertraging natuurlijk. groetjes

• 09 Augustus 2009 - 17:12

Rooie:

Whoehoee!!!

Kunnen we eindelijk lekker gaan eten bij de Brasser van de week! ;)

Het was leuk om mee te lezen!

Een goed reis terug gewenst!

• 11 Augustus 2009 - 04:42

Rooie:

Hm...Saai zo zeg. Nou heb ik niks meer te lezen. Internet heb ik ook al uit. dus ja, dan ga ik maar weer eens naar buiten. Kijken of daar nog wat te beleven is... ;)