Dag 17: Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu Dag 17: Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Niels Habraken - WaarBenJij.nu

Dag 17: Monument Valley

Door: Niels Habraken

Blijf op de hoogte en volg Niels

22 Juli 2008 | Verenigde Staten, Page

Vandaag vanuit Page naar Monument Valley. Het park ligt in de staat Utah. Het is in het bezit van de Indianen. Langs de weg en in het park leven ze. Er zijn heel veel marktkraampjes waar ze zelf gemaakte spulletjes verkopen.

Dit gebied is bekend van heel veel western-films. Er gaat een weg van ongeveer 27 kilometer door het park en laat je dan verschillende rotsformaties zien. Je kunt verschillende dingen in deze formaties herkennen: oa. olifanten, gezichten, banken en een duim. Maar de bekendste zijn de drie grote tafelbergen. Deze staan meteen bij de ingang van het park.

De route heeft ongeveer drie uur geduurd. Je mocht maximaal 10 mph. rijden. Verder was het geen verharde weg, dus was het een hobbelige route.

De nacht verbrengen we weer in Page. In het motel waar we nu zitten, kun je het water in. Heerlijk. Oh ja..vandaag alweer regen gehad. Nu maar liefst 2 minuten.

• 23 Juli 2008 - 10:13

John:

Hey jullie 4en,

Zo te zien gaat alles goed. Ziet er allemaal goed uit!! Geniet ervan in jullie laatste week!!

groeten,

John

• 23 Juli 2008 - 10:44

Loes:

haha, hier heeft het nog niet geregend vandaag, geen druppel!!!
    En de temperatuur dreigt de 20 graden te gaan passeren!!

Ik hoop dat jullie hierdoor niet al te jaloers worden ;)

Geniet nog maar van de laatste dagen :)

xxx

• 23 Juli 2008 - 14:13

Marloes:

hey niels en judith,

zo te zien en te lezen hebben jullie het super in the states! Het zijn trouwens ook allemaal prachtige foto's!! geniet er nog van de laatste dagen (jaja, time fly s when you have fun) en dan zie ik jullie weer na mijn vakantie....jaja. wij vertrekken op 29 juli vanaf schiphol, dus we komen elkaar dan niet tegen he?! ik zal jullie ook wel mailen over onze belevenissen aldaar! en wat het weer in ned. betreft; vandaag is het nog steeds niks, maar morgen zou het beter worden...dat hopen we dan maar!

veel liefs en veel plezier,
    Marloes

• 23 Juli 2008 - 20:58

Mick:

een leuke reportage. verder nog een fijne vakantie, we zullen het volgen.

groetjes
    familie de louw